Zwroty i reklamacje


Zwrot towaru

Kupując towar posiadają Państwo 14 dni na zwrot towaru.

Przedmiot należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu (wraz z oryginalnymi metkami), w którym się znajduje i którego stan odpowiada temu z dnia odbioru przedmiotu (nie dotyczy elementu związanego z koniecznością odpakowania przedmiotu).
W tym celu postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Zadbaj aby zwracany produkt był czysty, nieużywany i w niezniszczonym opakowaniu.
2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy
3. Wydrukowany, wypełniony (koniecznie wpisać nr. FV/PARAGONU) i podpisany formularz zwrotu wyślij wraz z produktem na adres:

PROTOKOŁ ZWROTU TOWARU

FIRMA IMPOR  - ZWROT
UL. SOWIŃSKIEGO 3
44-100 GLIWICE

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK PACZKOMATOWYCH


Produktu powinnen być spakowany w taki sposób aby rozpakowanie przesyłki nie powodowało uszkodzenia towaru.

SPRZEDAJEMY TYLKO PEŁNOWARTOŚCIOWE PRODUKTY W KTÓREGO SKŁAD WCHODZI:
- PRODUKT POSIADAJĄCY METKI ORAZ OZNACZENIA PRODUCENTA
- ORYGINALNE OPAKOWANIE PRODUCENTA (WOREK FOLIOWY, KARTON)
ELEMENTY WYMIENIONE POWYŻEJ STANOWIĄ INTEGRALNĄ CAŁOŚĆ, OZNACZ TO ŻE W CHWILI DOKONYWANIA ZWROTU TOWARU ELEMENTY POWYŻEJ WINNY BYĆ NIE ZNISZCZONE ORAZ NIE USZKODZONE.

W PRZYPADKU OTRZYMANIA ZWROTU TOWARU NIEPEŁNOWARTOŚCIOWEGO (BRAK METEK, ZNISZCZONE/ROZERWANE/BRAK OPAKOWANIA PRODUCENTA) SPOWODUJE ZWROT KWOTY POMNIEJSZONY ADEKWATNIE DO RODZAJU USZKODZEŃ.



Reklamacje

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją producenta.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji 
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

FORMULARZ REKLAMACJI


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FIRMA "IMPOR" JAROSŁAW KONOWALIK, SZYMON ZAGŁÓWEK S.C.
GEN. SOWIŃSKIEGO 3
44-100 GLIWICE

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK PACZKOMATOWYCH


Towar wysyłany do reklamacji powinnien być czysty, bez luźnych brudów, natomiast obuwie proszę dostarczać bez wkładek. W przeciwnym razie towar nie zostanie zweryfikowany do dalszej procedury.


W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, naprawiony lub nowy towar (w zależności od sposobu rozpatrzenia reklamacji) odsyłamy na nasz koszt.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji informujemy po przez e-mail oraz odsyłamy towar na koszt reklamującego. Towar można także odebrać osobiście z naszego magazynu.

Koszt związany z wysyłką towaru do reklamacji ponosi kupujący.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl