Zwrot towaru
Kupując towar posiadają Państwo 14 dni na zwrot towaru.
Przedmiot należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu (wraz z oryginalnymi metkami), w którym się znajduje i którego stan odpowiada temu z dnia odbioru przedmiotu (nie dotyczy elementu związanego z koniecznością odpakowania przedmiotu).
W tym celu postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Zadbaj aby zwracany produkt był czysty, nieużywany i w niezniszczonym opakowaniu.
2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy
3. Wydrukowany, wypełniony (koniecznie wpisać nr. FV/PARAGONU) i podpisany formularz zwrotu wyślij wraz z produktem na adres:
PROTOKOŁ ZWROTU TOWARU
FIRMA IMPOR - ZWROT
UL. PAWLICZKA 24F
41-800 ZABRZE
Możesz również skorzystać z poniższego linka w celu wygenerowania zwrotu on-line.
ZWROT
Produktu powinnen być spakowany w taki sposób aby rozpakowanie przesyłki nie powodowało uszkodzenia towaru.
SPRZEDAJEMY TYLKO PEŁNOWARTOŚCIOWE PRODUKTY W KTÓREGO SKŁAD WCHODZI:
- PRODUKT POSIADAJĄCY METKI ORAZ OZNACZENIA PRODUCENTA
- ORYGINALNE OPAKOWANIE PRODUCENTA (WOREK FOLIOWY, KARTON)
ELEMENTY WYMIENIONE POWYŻEJ STANOWIĄ INTEGRALNĄ CAŁOŚĆ, OZNACZ TO ŻE W CHWILI DOKONYWANIA ZWROTU TOWARU ELEMENTY POWYŻEJ WINNY BYĆ NIE ZNISZCZONE ORAZ NIE USZKODZONE.
W PRZYPADKU OTRZYMANIA ZWROTU TOWARU NIEPEŁNOWARTOŚCIOWEGO (BRAK METEK, ZNISZCZONE/ROZERWANE/BRAK OPAKOWANIA PRODUCENTA) SPOWODUJE ZWROT KWOTY POMNIEJSZONY ADEKWATNIE DO RODZAJU USZKODZEŃ.
Reklamacje
Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją producenta.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
Towar wysyłany do reklamacji powinnien być czysty, bez luźnych brudów, natomiast obuwie proszę dostarczać bez wkładek. W przeciwnym razie towar nie zostanie zweryfikowany do dalszej procedury.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FIRMA "IMPOR" JAROSŁAW KONOWALIK, SZYMON ZAGŁÓWEK, BARTOSZ ZAGŁÓWEK S.C.
PAWLICZKA 24F
41-800 ZABRZE
NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK PACZKOMATOWYCH
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, naprawiony lub nowy towar (w zależności od sposobu rozpatrzenia reklamacji) odsyłamy na nasz koszt.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji informujemy po przez e-mail oraz odsyłamy towar na koszt reklamującego. Towar można także odebrać osobiście z naszego magazynu.
Koszt związany z wysyłką towaru do reklamacji ponosi kupujący.