Produkt dnia
SIOEN KOSZULKA POLO
SIOEN KOSZULKA POLO
39,45 zł 32,07 zł
SIOEN KURTKA ODBLASKOWA
SIOEN KURTKA ODBLASKOWA
180,31 zł 146,59 zł
JSP Zatyczki
JSP Zatyczki
0,49 zł 0,40 zł
par
HI-TEC RAVAN
HI-TEC RAVAN
122,40 zł 99,51 zł
PRZYŁBICA OCHRONNA MINI
PRZYŁBICA OCHRONNA MINI
9,35 zł 7,60 zł
szt.
BRUGI S6R Komin
BRUGI S6R Komin
25,97 zł 21,11 zł
szt.
Zwroty i reklamacje


Zwrot towaru

Kupując towar posiadają Państwo 14 dni na zwrot towaru.

Przedmiot należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu (wraz z oryginalnymi metkami), w którym się znajduje i którego stan odpowiada temu z dnia odbioru przedmiotu (nie dotyczy elementu związanego z koniecznością odpakowania przedmiotu).
W tym celu postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Zadbaj aby zwracany produkt był czysty, nieużywany i w niezniszczonym opakowaniu.
2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy (do pobrania tutaj)
3. Wydrukowany, wypełniony (koniecznie wpisać nr. FV/PARAGONU) i podpisany formularz zwrotu wyślij wraz z produktem na adres:

FIRMA IMPOR  - ZWROT
UL. SOWIŃSKIEGO 3
44-100 GLIWICE

Produktu powinnen być spakowany w taki sposób aby rozpakowanie przesyłki nie powodowało uszkodzenia towaru.

SPRZEDAJEMY TYLKO PEŁNOWARTOŚCIOWE PRODUKTY W KTÓREGO SKŁAD WCHODZI:
- PRODUKT POSIADAJĄCY METKI ORAZ OZNACZENIA PRODUCENTA
- ORYGINALNE OPAKOWANIE PRODUCENTA (WOREK FOLIOWY, KARTON)
ELEMENTY WYMIENIONE POWYŻEJ STANOWIĄ INTEGRALNĄ CAŁOŚĆ, OZNACZ TO ŻE W CHWILI DOKONYWANIA ZWROTU TOWARU ELEMENTY POWYŻEJ WINNY BYĆ NIE ZNISZCZONE ORAZ NIE USZKODZONE.

W PRZYPADKU OTRZYMANIA ZWROTU TOWARU NIEPEŁNOWARTOŚCIOWEGO (BRAK METEK, ZNISZCZONE/ROZERWANE/BRAK OPAKOWANIA PRODUCENTA) SPOWODUJE ZWROT KWOTY POMNIEJSZONY ADEKWATNIE DO RODZAJU USZKODZEŃ.



Reklamacje

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją producenta.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji (do pobrania tutaj)
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FIRMA "IMPOR" JAROSŁAW KONOWALIK, SZYMON ZAGŁÓWEK S.C.
GEN. SOWIŃSKIEGO 3
44-100 GLIWICE

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, naprawiony lub nowy towar (w zależności od sposobu rozpatrzenia reklamacji) odsyłamy na nasz koszt.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji informujemy po przez e-mail oraz odsyłamy towar na koszt reklamującego. Towar można także odebrać osobiście z naszego magazynu.

Koszt związany z wysyłką towaru do reklamacji ponosi kupujący.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl