Promocje
Rękawice WINTER DRACO
Rękawice WINTER DRACO
4,97 zł 4,15 zł 4,04 zł 3,37 zł
Rękawice WINTER ECO
Rękawice WINTER ECO
3,49 zł 2,92 zł 2,84 zł 2,37 zł
szt.
Produkt dnia
HI-TEC KAMO komplet termoaktywny
HI-TEC KAMO komplet termoaktywny
112,30 zł 91,30 zł
Rękawice WINTER DRACO
Rękawice WINTER DRACO
4,97 zł 4,15 zł 4,04 zł 3,37 zł
Rękawice WINTER ECO
Rękawice WINTER ECO
3,49 zł 2,92 zł 2,84 zł 2,37 zł
szt.
ARDON FREEZE Śniegowce
ARDON FREEZE Śniegowce
144,77 zł 117,70 zł
CXS QUEBEC Gumowce Ocieplane
CXS QUEBEC Gumowce Ocieplane
120,42 zł 97,90 zł
ARDON VISION NEO Czapka Niebieska
ARDON VISION NEO Czapka Niebieska
20,30 zł 16,50 zł
szt.
ARDON BARRDY Czapka Zimowa Czarna
ARDON BARRDY Czapka Zimowa Czarna
25,12 zł 20,42 zł
szt.
ARDON DRATTON Kalesony Bawełniane
ARDON DRATTON Kalesony Bawełniane
70,36 zł 57,20 zł
Zwroty i reklamacje


Zwrot towaru

Kupując towar posiadają Państwo 14 dni na zwrot towaru.

Przedmiot należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu (wraz z oryginalnymi metkami), w którym się znajduje i którego stan odpowiada temu z dnia odbioru przedmiotu (nie dotyczy elementu związanego z koniecznością odpakowania przedmiotu).
W tym celu postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Zadbaj aby zwracany produkt był czysty, nieużywany i w niezniszczonym opakowaniu.
2. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy
3. Wydrukowany, wypełniony (koniecznie wpisać nr. FV/PARAGONU) i podpisany formularz zwrotu wyślij wraz z produktem na adres:

PROTOKOŁ ZWROTU TOWARU

FIRMA IMPOR  - ZWROT
UL. SOWIŃSKIEGO 3
44-100 GLIWICE

Możesz również skorzystać z poniższego linka w celu wygenerowania zwrotu on-line.

ZWROT


Produktu powinnen być spakowany w taki sposób aby rozpakowanie przesyłki nie powodowało uszkodzenia towaru.

SPRZEDAJEMY TYLKO PEŁNOWARTOŚCIOWE PRODUKTY W KTÓREGO SKŁAD WCHODZI:
- PRODUKT POSIADAJĄCY METKI ORAZ OZNACZENIA PRODUCENTA
- ORYGINALNE OPAKOWANIE PRODUCENTA (WOREK FOLIOWY, KARTON)
ELEMENTY WYMIENIONE POWYŻEJ STANOWIĄ INTEGRALNĄ CAŁOŚĆ, OZNACZ TO ŻE W CHWILI DOKONYWANIA ZWROTU TOWARU ELEMENTY POWYŻEJ WINNY BYĆ NIE ZNISZCZONE ORAZ NIE USZKODZONE.

W PRZYPADKU OTRZYMANIA ZWROTU TOWARU NIEPEŁNOWARTOŚCIOWEGO (BRAK METEK, ZNISZCZONE/ROZERWANE/BRAK OPAKOWANIA PRODUCENTA) SPOWODUJE ZWROT KWOTY POMNIEJSZONY ADEKWATNIE DO RODZAJU USZKODZEŃ.



Reklamacje

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją producenta.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji 
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

FORMULARZ REKLAMACJI


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FIRMA "IMPOR" JAROSŁAW KONOWALIK, SZYMON ZAGŁÓWEK S.C.
GEN. SOWIŃSKIEGO 3
44-100 GLIWICE

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK PACZKOMATOWYCH


Towar wysyłany do reklamacji powinnien być czysty, bez luźnych brudów, natomiast obuwie proszę dostarczać bez wkładek. W przeciwnym razie towar nie zostanie zweryfikowany do dalszej procedury.


W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, naprawiony lub nowy towar (w zależności od sposobu rozpatrzenia reklamacji) odsyłamy na nasz koszt.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji informujemy po przez e-mail oraz odsyłamy towar na koszt reklamującego. Towar można także odebrać osobiście z naszego magazynu.

Koszt związany z wysyłką towaru do reklamacji ponosi kupujący.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl