Promocje
LUMMIN softshell / membrana TECPROOF 8000
LUMMIN softshell / membrana TECPROOF 8000
107,39 zł 89,99 zł 87,31 zł 73,16 zł
MARTES NARBON softshell z kapturem / membrana TECPROOF 8000
MARTES NARBON softshell z kapturem / membrana TECPROOF 8000
120,42 zł 99,99 zł 97,90 zł 81,29 zł
HOWARD kurtka zimowa ocieplana 3w1
HOWARD kurtka zimowa ocieplana 3w1
108,23 zł 98,40 zł 87,99 zł 80,00 zł
CANVAS S3 trzewiki ochronne
CANVAS S3 trzewiki ochronne
90,65 zł 74,99 zł 73,70 zł 60,97 zł
CANVAS kamizelka ocieplana
CANVAS kamizelka ocieplana
72,69 zł 59,99 zł 59,10 zł 48,77 zł
MARS kurtka zimowa ocieplana z odpinanymi rękawami 2w1
MARS kurtka zimowa ocieplana z odpinanymi rękawami 2w1
121,40 zł 59,99 zł 98,70 zł 48,77 zł
LUMMIS softshell / membrana TECPROOF 8000
LUMMIS softshell / membrana TECPROOF 8000
94,34 zł 89,99 zł 76,70 zł 73,16 zł
Produkt dnia
HI-TEC TRAIL OX męskie obuwie trekkingowe
HI-TEC TRAIL OX męskie obuwie trekkingowe
198,89 zł 161,70 zł
SIOEN KOSZULKA POLO
SIOEN KOSZULKA POLO
40,55 zł 32,97 zł
SIOEN KURTKA ODBLASKOWA
SIOEN KURTKA ODBLASKOWA
185,36 zł 150,70 zł
4F Maseczki ochronne
4F Maseczki ochronne
63,59 zł 51,70 zł
PAK
JSP Zatyczki
JSP Zatyczki
0,50 zł 0,41 zł
par
HI-TEC RAVAN
HI-TEC RAVAN
125,83 zł 102,30 zł
Zwroty i reklamacje


Zwrot towaru

Kupując towar, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie (do pobrania tutaj) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

FIRMA "IMPOR" JAROSŁAW KONOWALIK, SZYMON ZAGŁÓWEK S.C.
GEN. SOWIŃSKIEGO 3
44-100 GLIWICE

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz kopię paragonu lub faktury.


Reklamacje

Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji (do pobrania tutaj)
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FIRMA "IMPOR" JAROSŁAW KONOWALIK, SZYMON ZAGŁÓWEK S.C.
GEN. SOWIŃSKIEGO 3
44-100 GLIWICE

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, naprawiony lub nowy towar (w zależności od sposobu rozpatrzenia reklamacji) odsyłamy na nasz koszt.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, (po kontakcie telefonicznym) odsyłamy towar na koszt reklamującego. Towar można także odebrać osobiście z naszego magazynu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl